ОРГАНІЗОВАНІСТЬ ОФІЦЕРА ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ

Автор(и): Шамрук Н. Б., Шамрук О. П.

Місце роботи:

Шамрук Н. Б.,

кандидат юридичних наук, доцент кафедри
адміністративного, цивільного та господарського права і процесу,
Академія Державної пенітенціарної служби, м. Чернігів, Україна

ORCID: 0000-0001-9308-3754;

Шамрук О. П.,

кандидат психологічних наук, доцент кафедри
тактико-спеціальної підготовки,

Академія Державної пенітенціарної служби, м. Чернігів, Україна

ORCID: 0000-0001-8001-0054 

Мова: українська

Науковий вісник Сіверщини. Серія: Право: 2020. № 1 (9): 83-91

https://doi.org/10.32755/sjlaw.2020.01.083

Анотація

У статті розглянуто організованість особистості офіцера кримінально-виконавчої служби як психологічна якість, що має прямий вплив на загальну продуктивність службової діяльності. Дослідження організованості як системної властивості особистості можливе за умови розгляду функціональної єдності складових компонентів, а саме: мотиваційного, когнітивного, регуляторного, рефлексивно-оцінного та результативного. Запропонована модель є оптимальною під час вивчення організованості саме працівників кримінально-виконавчої служби, оскільки вони є ключовими в структурі психологічної моделі якості.

Ключові слова: організованість, офіцер кримінально-виконавчої служби, службова діяльність, особистість, компоненти, професійне зростання.

Список використаних джерел

  1. Абульханова-Славская К. А. Особенности типологического подхода и метода исследования личности. Психологические исследования. Москва: Наука. 1990. № 3. С. 18–43.
  2. Ершова Р. В. Психология организованности: теория и практика исследования: учеб. пособие. Москва: КГПИ, 2008. 179 с.
  3. Климов Е. А. Трудности и перспективы становления профессионала: монография / под ред. Е. А. Климова. Москва: МГУ, 2012. 224 с.
  4. Шамрук О. П. Змістовна структура організованості офіцера-пенітенціарія. Вісник Національного ун-ту оборони України: зб. наук. пр. Київ: НУОУ, 2013. Вип. 1 (32). С. 328–332.
  5. Высоцкий А. И. Волевая активность, как условие и компонент профессиональной подготовки учителя. Психолого-педагогические факторы подготовки учителя в условиях заочного обучения. Москва: МГЗПИ, 1979. № 2. С. 95–101.
  6. Ильин Е. П. Волевые качества и эффективность деятельности. Проблемы индустриальной психологии. Вып. 4. Ярославль, 1977. С. 85–
  7. Конопкин О. А. Общая способность к саморегуляции как фактор субъективного развития. Вопросы психологии. Москва: КГПИ, 2004. № С. 45–53.
  8. Костюк Г. С. Вікова психологія: навч. посіб. / за ред. Г. С. Костюка. Київ: Радянська школа, 1976. 269 с.
  9. Осьодло В. І. Розвиток Я-образу офіцера на різних етапах професійного становлення. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Вип. 5. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ Vnadps_2011_5_40.pdf (дата звернення: 22.05.2019).

[collapse]

Повний текст .pdf

Some are as an

Can they charge by the page,

Do you already know the topic you’re going to be covering in your essay? Do you understand how to begin writing it? Every one these factors may make a significant difference affordablepapers when you’re searching for the perfect paper.

or by the publish? Learn before you make your final decision.

example a overall review while other re works are more specific.

©2024. Пенітенціарна академія України